woensdag 12 februari 2014

Postcard Veel Liefs.....


Hallo,
Vandaag heb ik dit kaartje afgemaakt.
Samen met mijn vriendin Mariëtte heb 
ik een paar weken geleden 
wat afdrukjes met Pan Pastel ingekleurd.
Daar is dit er ook een van.
Natuurlijk wilde ik een mal van een 
van mijn laatste aankopen gebruiken.
Dus deze van DD horizontaal en verticaal gebruikt.
Anders paste de kaartenstandaard er niet achter :)
De cadeautjes vond ik eigenlijk ook
 wel leuk om hierbij te gebruiken.
De postcard van Noor! kan overal bij!
Wat bloemetjes,takjes,vlinders en een tekstje ...
En ik heb er weer een af!!!

Het waait hier behoorlijk hard nu en flinke regenbuien.
Lekker warm bij de kachel en heerlijk aan het fröbelen.
Fijne avond!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, de kleurencombi is ook prachtig!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke kaart irm

    met de postcard stempel er bij en j leuke keuren

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm