zaterdag 8 februari 2014

Challenge 't Scraphuis.....


Hallo,
Vandaag, lees gisteren,
 heb ik een kaart gemaakt voor de challenge
Je moet een easel hart kaart maken,
(ik heb het patroon gebruikt van Sandra Strijland)
 en natuurlijk staat dat 
in het teken van Valentijnsdag.
Alles mocht als het maar een hart is!!!
Ik heb diverse teksten geprint en de grote tekst op 
het stempelafdrukje is van Magnolia.
Het schattige paartje heb ik met Distress Inkt ingekleurd.
En natuurlijk een paar hartjes erop verwerkt!
Tot de volgende blogpost!




3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooi kaartje is dat super!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart , schitterend gedaan en ik vind hem weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook dit is weer een prachtig harte kaartje irm

    met lief stempeltje .

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm