woensdag 5 februari 2014

Van Harte Beterschap!!!......


Hallo,
Deze kaart heb ik voor mijn ouders gemaakt!
Vond het moeilijk deze keer.
Niet zozeer om het kaartje maar meer
 omdat hij voor ons pap en mam is.
Ik heb de schitterende poppies
 van Noor! ingekleurd met Copics.
Op de tickets en de tags na heb ik 
alles van Noor! gebruikt zie ik nu :)
Het papier komt van Pipoos.
Mijn vriendin Henny (die ook bij Pipoos werkt)
 attendeerde mij erop. 
Zij had er zelf ontzettend leuke kaarten mee gemaakt.
Het is van Panduro. Zitten met 5 vellen verpakt en er
zijn verschillende kleuren van.
Zoals je ziet heb ik voor rood gekozen.
Red Dot,Swirl,Star, Heart en Square.
Fijne avond nog!

3 opmerkingen:

  1. Wat een dotje van een kaart en wat gave bewerking van alle stansjes en die mooie klaproos stempel is super en het papier is echt prachtig erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Irm, wat een schitterende kaart is dit, mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi kaartje irm in mooi rood kleuren

    en de klaproosjes zo mooi ingekleurd

    een plaatje hoor

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm