zondag 9 februari 2014

Happy Birthday.....


Hallo,
Vandaag post ik deze kaart die ik 
voor een vriend van ons heb gemaakt.
Ik wilde deze keer een "volwassen" afdrukje inkleuren! ;)
De stempel is van Jade Dragonne.
Heb het in 3 tinten gehouden met de Copics.
Aangezien Antwan de kaart al heeft ontvangen 
kan ik 'm dus nu ook al laten zien.
Ik heb besloten even op de Franse toer tegaan.
Heb het papier van Prima Marketing, 
En Francais gebruikt.
De Eifeltoren en de veren mochten
 natuurlijk niet ontbreken.
Aangezien het echt fröbelweer is ben ik al weer 
aan een volgende "Franse" kaart :) begonnen.
Fijne dag/avond nog!

1 opmerking:

  1. mooie kaart irm in franse styl

    leuke details er bij en ondeugende dame hi hi

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm