maandag 1 oktober 2012

Rocking around the ChristmasTree...


Leuk Ineke,dat je mij gaat volgen! Welkom!
Het lijkt wel of ik niet kan stoppen met kaarten maken ;)
Ik wil natuurlijk de stempels van de Magnolia Winterkit graag allemaal afgedrukt en ingekleurd hebben. 
Ben altijd benieuwd hoe het eindresultaat is.
Gisteren heb ik het papier 
(Christmas Collection van Cart-us )  uitgezocht en ja,
....hoe kan het ook anders :)
in mijn favoriete en traditionele kleuren.
Misschien vinden jullie het afgezaagd 
maar ik blijf ze mooi vinden!!!
Wederom weer met de Distress Markers aan de slag gegaan.
Ik vind het iedere keer weer een beetje beter gaan.
De tekststempel komt ook van de onbekende clearstamps lap.
En de achtergrondtekststempel is van Magnolia
Verder heb ik verschillende dies voor de
 bloemen en takjes gebruikt.
De swirl en kerstboompjes zijn van Marianne Design.
Bedankt weer voor je bezoekje en je reactie!

2 opmerkingen:

  1. het is weer een mooi kaartje geworden ilrma

    en de kleuren ik vind ze nog steeds mooi hoor

    de stempel vind ik ook erg gaaf en hoop die straks op de creadoe tegen te komen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, Irm, zeker de kleuren, want dat zijn ook mijn lievelingskleuren ;-) Kerst = traditie en het mag zelfs soms een beetje kitscherig zijn. Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm