dinsdag 2 oktober 2012

Timothy with Pumpkin


Vandaag heb ik deze leuke digistempel van Noor!-Design,
(die je bij Jolanda Bergmans gratis kon aanvragen)
Timothy with Pumpkin ingekleurd met de Copic Markers.
Het prachtige papier is van Maja Design, Walking in the forest,
wat vanmiddag op de deurmat viel! :)
De "postzegel" is van het mooie Magnolia papier, 
Turning Leaves.
De stempels zijn van Hero Arts en Marianne Design.
Verder heb ik wat dies, herfstblaadjes, bloemetje 
en letter stickers gebruikt.
Bedankt weer voor je bezoekje en je reactie!

3 opmerkingen:

  1. wat issie leuk he die stempel, ik heb hem ook maar moet nog beginnen met kleuren.
    Jij hebt er wel een hele mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een geweldige stempel met die pompoen! En wat een gave 'postzegel'!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die postzegel en de stempel zijn wel eyecatchers, hoor Irm. Prachtig. Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm