maandag 15 oktober 2012

Op verzoek...


Welkom Linn,je bent mijn 50ste volger!
Hoop dat je genoeg inspiratie op mijn blog vindt!
Op verzoek van een koffie vriendin nog een kaart gemaakt met een golfer. 
Haar vader is jarig en speelt ook golf.
Ze had  Timothy golf gezien dus vroeg ze of ik er nog een wilde maken.
En natuurlijk maak ik dan niet dezelfde!
Deze afbeelding  (ook de golftas) heb ik van internet. Ingekleurd met Copic Markers.
Het is eigenlijk een sticker,maar als stempel doet ie het ook goed vind ik!
Ik heb het papier van  Graphic 45 gebruikt, the magic of Oz  en Renaissance collection.
Verder nog wat kraft, waarvan ik ook een stukje door de ribbelmaker heb gedraaid.
Diverse stansjes en bloemetjes maken er weer een mooi geheel van!
Bedankt weer voor je bezoekje en je berichtje!

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm