zondag 30 september 2012

Walking in a Winter WonderLand...


Allereerst Welkom Juanita! Leuk dat je mij gaat volgen!!!
Vandaag heb ik Edwin uit de nieuwe winterkit
 van Magnolia ingekleurd.
Ik heb de smaak te pakken,
 ook met de Distress Markers!
Vind zelf het inkleuren nog niet helemaal perfect,
 maar het begin is er :)
Het papier is van Eline's Scandanavian Winter,MD.
De tekststempel kwam ik tijdens
 een zoektocht naar iets tegen.
Weet helaas niet meer waar hij van is.
De stansjes zijn van Tim Holtz,MD,Doohickey en Spellbinders.
Met wat sterretjes, pareltjes en een paar pakjes
 vond ik dat de kaart klaar was.
Bedankt weer voor je bezoekje en je berichtje!

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ik ben gelijk maar volger bij je geworden. Schitterend hoor.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Heel sfeer vol.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Irm,

    Wat is het een lief kaartje wat je heb gemaakt.
    Super mooi gedaan hoor Irm.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje! Mooie kleurtjes.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooi kaartje ilrma met die prachtig sterren en boom er op

    ook de stempel is weer toppie

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm