donderdag 29 mei 2014

Verjaardag én Trouwdag.....


Hallo,
Vandaag post ik 2 kaarten, een voor een verjaardag,
en de andere voor de 1 jarige trouwdag
 van onze dochter en schoonzoon.
Ik moest een snelle kaart maken...
Was dat even handig dat ik de Under the Sea 
collection van Noor!Design
al in de brievenbus had gehad!
Zoalsje ziet alleen maar stansen van Noor!
Een leuke tekststempel...ook van Noor! ;)
Het was appeltje,eitje om dit kaartje te maken.

Onderstaande kaartje heb ik
 ook vrij simpel gehouden.
De konijntjes en de tekststempels 
zijn van Crafters Companion,
Bebunni, Perfect Couple.
Het papier is van Bildmalarna,Cute Collection.
Helaas heb ik van deze kaart 
alleen een foto gemaakt
met mijn telefoon.
Hoop dat ie duidelijk genoeg is.
Geniet van het heerlijke lange weekend!!!
Tot de volgende blogpost!



3 opmerkingen:

  1. mooi hoor irm ik vind de nieuwe colectie ook zo mooi van noor

    ook je trouw kaartje is mooi zo met leuke details er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige leuke kaart, mooie kleuren en de mallen die je gebruikt hebt zijn top! En wat een lieverdje is dat konijntje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm