maandag 19 mei 2014

In de Gloria.....


Hallo,
Vandaag laat ik jullie een kaartje zien wat ik voor
 mijn jarige nicht
Claudia heb gemaakt.
Ik heb Gloria ingekleurd met PanPastel.
Dit heb ik een tijdje geleden al gedaan,
toen mijn vriendin Mariëtte hier kwam logeren,
en zij de hele set PP had gekregen.
Weer een ervaring rijker.
Vind dit ook leuk om te doen! LOL..
Het papier is van Country Farm
Om een beetje in de stijl van de afbeelding te blijven
heb ik "zomerse stansen"gebruikt. :)
En eindelijk heb ik zelf bloemen gemaakt.
Er kwam van de week een mail van Noor Design
met de vermelding van een filmpje op You Tube 
om zelf bloemen te maken met de
( Had ik al een keer gezien,maar niet meer aan gedacht )
Dus nog maar eens gekeken...
En...gemaakt natuurlijk!
Erg leuk om te doen.
En voor herhaling vatbaar! 
Fijne avond nog!


4 opmerkingen:

  1. Super kaartje Irm en leuk hè die parasol. Heb je de palmboompjes er niet bij ? Die zijn gaaf hoor hihihi. Je afdrukje is ook leuk. Nu wil ook heeel graag op vakantie hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal gaaf!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi deze kaart irm prachtige bloemen gemaakt

    en leuk he inkleuren met pan pastel prachtig gedaan

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm