zondag 11 mei 2014

Fijne Moederdag.....


Hallo,
Ook ik heb natuurlijk voor mijn allerliefste mam 
een Moederdag kaart gemaakt!
De DD mal kwam weer goed van pas.
En natuurlijk ook de standaard mal van Noor!Design.
Ik heb papier van Bildmalarna , Rosa Dotje en 
van een Lavendel blok gebruikt.
Ja en zoals vaak op mijn kaarten
 veel Noor!- en Marianne Design.
Tilda heb ik met Sennelier ingekleurd.
Lijk wel verslaafd...LOL ;)
De leuke digitekst van Noor! erop verwerkt,
wat bloemetjes en klaar!!!
Geniet van deze heerlijke (regenachtige) dag.
Tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

  1. Wat een dotje weer, Irm. Ik heb me onlangs ook een malletje van een hekje aangeschaft, kan je veel kanten mee op. En die digi stamps, daar ga ik naar op zoek. Nog een fijne moederdag gewenst, ook al laat de zon ons in de steek.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig dit tafereeltje irm

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sprakeloos prachtig...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je stenenpoortje is super geworden en heerlijk zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is echt geweldig gaaf!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm