maandag 24 juni 2013

Happy Birthday Oma.....



Hallo,
Wat hebben we toch heerlijk knutsel weer!!! :)
Pfftt...zou toch liever heerlijk in het zonnetje 
op het strand willen zitten!
Maar goed...bovenstaande kaart heb ik 
voor mijn oma gemaakt
 die 87 jaar is geworden!
Eerst had ik 'm zonder de Noor! vlaggetjes,
maar bedacht dat de kaart dan net 
iets persoonlijker zou worden als 
ik de lettertjes OMA erop zou plakken.
De prachtige Old Letter Rose van Joy! Crafts 
heb ik ingekleurd met de Copic Markers.
Heb weer diverse mallen gebruikt
 en de tekststempel is van Noor!.
Bedankt weer voor je bezoek en je bericht.
Fijne dag nog!!!

8 opmerkingen:

  1. heel erg mooi geworden, Irm! nog gefeliciteerd met je oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat prachtig Irm

    daar zal je oma erg blij mee zijn

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en hij is supermooi!!! ik heb zitten genieten van alles wat er op te zien is!! En van harte met je oma!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart Irm. Nog gefeliciteerd met je oma.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm