zaterdag 1 juni 2013

Just Married.......







Hallo allemaal,
Het is alweer even geleden dat ik hier iets gepost heb.
Aangezien het nog steeds niet best 
met mijn schouder/arm gaat,
 ben ik ook niet echt actief met het kaarten maken.
Maar het bovenstaande boekje,
 (Voor onze Michelle & Jelle) 
 moest 27 mei af!!!
En als je dan je arm niet zo kunt gebruiken 
zoals het hoort kom je in tijdnood!
Maar heb er toch maar iets van proberen te maken.
Eigenlijk moesten er nog bloemetjes, swirls etc. 
bij maar helaas lukte dat niet meer.
Zoals altijd heb ik veel mallen gebruikt
 en deze keer kant en klare envelopjes.
Ik moest namelijk iets hebben waar ik het geld in kon doen :)
's Middags nog snel een foto afgedrukt
 en op de laatste bladzijde geplakt!
Het was een hele gezellige dag met heel veel zon!
Dat nemen ze ons niet meer af!!!!
Bedankt weer voor je bezoekje en je berichtje!
Fijn weekend en tot de volgende blogpost!

4 opmerkingen:

  1. Tof boekje heb je gemaakt met een super kleurencombinatie en je versiersels en mallen helemaal uit de kunst! En heeeel veel sterkte met je schouder/arm. Doe voorzichtig he!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Irm, is goed gelukt, ze zagen er mooi uit allebei, en mooie foto hoor, die laatste.

    Liefs en groetjes Elna.

    ps. wanneer kom je nu eens bij mij knutsen, hiihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hoop leuke dingen heb je weer verwerkt in deze creatie ! Prachtig toch !
    En delen op FB - gevonden ! Ik leg het nog wel uit via een pb'tje.
    Maar nu eerst genieten van de langverwachte zon. :-)
    En nogmaals : gefeliciteerd - prachtig koppeltje.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm