vrijdag 5 juli 2013

Friends.....


Allereerst WELKOM aan mijn nieuwe volgers!!!
Dit keer een kaartje gemaakt voor Xan,
 met Tilda with spitz pocket van de 
Special Moments collection.
Dit was een van de afdrukjes
 die ik meteen ben gaan inkleuren,
met de Copic Markers
 na de cursussen van Diny en Annie!
Ik heb weer veel stansen erop verwerkt.
Ben op het moment niet zo actief  met de kaartjes, 
maar probeer zo nu en dan wat te posten!
Een heel fijn en zonnig weekend toegewenst
 en voor diegene die 
 vakantie hebben of gaan: Heel veel plezier en geniet ervan!!!
Bedankt weer voor je bezoekje en je berichtje.

5 opmerkingen:

  1. Lief kaartje heb je voor Xan gemaakt ! Mooi gekleurd ..... GRTZ , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schatje staat in mn speciale kast ben er zo blij mee en in t echie is ie nog veel en veel mooier.
    Dank je wel troeleke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Irm,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt en wat staat Tilda er lief bij he.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bjoetie heb je weer gemaakt, mooie kleuren,super afgewerkt en ingekleurd..!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw prachtig irm

    dit kaartje en tilda heb je super mooi ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm