maandag 1 juni 2015

Nieuwe Zaak Noor & Zo.....

Hallo allemaal,
Ik heb wéér een Tag gemaakt.
Deze keer heb ik  het MDF setje
Berry Sweet van Noor!Design gebruikt.
Maar niet het originele mdf.
Dat heb ik nagetekend op een A4 en
daarna heb ik het ingescand en verkleind zodat
ik het ook op een kaart (lees Tag )
kon gebruiken.
Wat cadeautjes en flessen er in,
logo erop en ik vind 'm helemaal leuk!
Tilda with rose basket heb ik ingekleurd met de copics.
Het papier is uit de Berry Sweet paperbloc.
Was een leuk projectje om te maken!
Tot gauw!
xxx

2 opmerkingen:

  1. prachtig irm deze label en wat gaaf dat je de tuin artikelenzo verkleint hebt

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm