zaterdag 13 juni 2015

Hoera Geslaagd !!! .....

Hallo allemaal,
Deze Tag heb ik voor mijn neef Robbert gemaakt.
De afbeeldingen heb ik gepind op Pinterest.
Met wat Noortjes en een kantje en lintje was tie af!
Gefeliciteerd Kanjer Robbert!!!
Veel succes ook met je volgende opleiding!
Voor Tim, de zoon van mijn vriendin
heb ik dit kaartje gemaakt.
De teksten en afbeelding,
 Con-Graduate van Penny Black,
 zijn van Pinterest.
Het papier is van Basic Grey, Out of Print.
Wat Joy!Craft erop verwerkt en
ik vind dat het een hele leuke kaart is geworden.

Super gedaan Topper Tim!!!
Veel succes met je volgende opleiding.

Tot de volgende blogpost!
xxx


1 opmerking:

  1. Van harte Irm met Robbert en vriend Tim!!
    Het zijn geweldige leuke kaarten geworden .

    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm