donderdag 28 mei 2015

Seaside.....

 Hallo allemaal,
Dit is mijn allerlaatste project als GastDesigner
Vandaag laat ik jullie het mooie 
Shape Art Book zien met het gebruikte paperbloc
Seashore van Joy!Crafts.
Ik heb er een Maritiem tafereeltje van gemaakt.
 Het Dutch Paper Art heb ik hier links onder in het hoekje geplakt.
Erg leuk om dit op je projectje of kaart te verwerken.
Ook deze houten embellies zijn van lang geleden.
 Deze prachtige stempel van Sheena Douglass
heb ik met l'Aquarelle Sennelier ingekleurd.
Het kleine bootje van MD kwam nu zeer van pas.
De duinen zijn ook van Sheena en met Sennelier ingekleurd.
Bovenaan heb ik de golf bordermal geplakt.
Ook hier weer het Dutch Paper Art gebruikt.
De embellie haalt het qua kleur weer een beetje op!
En dan natuurlijk hoort er op ieder project
 of kaart een tekst, vind ik!
Deze komt van dezelfde stempellap (Sea Scapes)
 als de twee bovenstaande.

En nu zit het er echt op!

Ik wil het DutchDoobadoo Team heel erg bedanken
voor deze kans als GastDesigner.
Een erg mooie ervaring!!!

Fijne avond!
xxx


1 opmerking:

  1. wat een geweldig mooie kaart zowel de kleuren als die prachtige maritieme elementen, echt genieten joh!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm