woensdag 27 mei 2015

High Tea.....

 Hallo allemaal,
Ook alweer zo'n leukerd om te maken.
Het MDF Treasure Album van Dutch Doobadoo.
Hier ben ik wel een paar dagen zoet mee geweest hoor!
 Ik ben begonnen met het doosje te verven.
Dit heb ik gedaan met de Home Deco Paint
van de Action.
Het designpapier op het doosje
 komt ook van deze winkel.
Mix & Match Vintage Experience.
Op het designpapier heb ik wat stipjes gezet.
De tekst High Tea heb ik weer met het
 DD Alphabet Stencil gemaakt.
Verder wat stansjes erop geplakt.
 Voor het albumpje heb ik Maja Design (Vintage Baby)
 papier gebruikt.
Ik heb de definitie van High Tea opgezocht 
en uitgeprint en opgeplakt.
Daaroverheen een plaatje en dan de leuke randmal
van de Afternoon Tea serie van Noor!Design.
 Hier heb ik wat  tekststempels en "kookstempels"gebruikt.
De viewmaster in stukken geknipt en de leuke
Vintage letters van de Hero Arts eronder gedaan na deze
eerst op kraft te hebben gestempeld en uitgeknipt.
De 'kookstansjes"zijn van Joy!Crafts
Op de linkerkant heb ik een stukje jute papier
 onder het afternoon tea plaatje geplakt.
Deze randmal is van Cottage Cutz.
Het afbeeldinkje van de dame
is volgens mij van Graphic 45.
Zij lag ergens los in een doos met papier.
Op de rechterkant heb ik ook weer 
een hele mooie mal (Design Cirkels)
 van Noor!Design verwerkt.
Het Polaroid fotootje is van MFT,
maar je kunt natuurlijk hier ook heel 
goed de Dutch Card Art Polaroid
voor gebruiken!
 Ook op de volgende bladzijden heb ik 
eigenijk hetzelfde gedaan als bij de vorigen.
Ook hier bijpassende stansen gebruikt zoals de leuke
 theedoos en lepeltje en vorkje van de Afternoon Tea serie 
van Noor!Design.
De houten embellies heb ik ooit ergens lang geleden gekocht.
Zo zie je maar, het kan altijd van pas komen! ;)
Op de achterkant heb ik de taart stans van MD geplakt 
met bijpassende tekst.
Stempels zijn van Joy!Craft, Bakery. 
Ik heb het boekje met touw gebonden.
De ringen vond ik iets te krap.
Maar die kun je natuurlijk weer voor een ander boekje gebruiken!
 Ook hier weer wat stipjes op de 
binnenkant van de theedoos gezet.
Een fleurig bloemetje en vlindertje
 moeten de boel een beetje ophalen.
 Ik vond dit wel een leuk theezakhoudertje.
Niet zo standaard! LOL
De taart nog wat versierd met wat pareltjes,
Ik hoop dat jullie het wederom leuk vinden
en dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Fijne avond allemaal!


2 opmerkingen:

  1. prachtig gedaan irm

    daar heb je veel werk van gehad maar dan heb je ook wat

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Roelie, klopt! Ben er wel even mee bezig geweest!
    Gr. Irm

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm