woensdag 14 januari 2015

Lieve Blogvriendinnen.....

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier iets gepost heb.
2014 was voor ons niet bepaald een heel fijn jaar.
In januari overleed mijn oma
 waar ik een hele fijne band mee had.
In september een tante...slechts 60 jaar geworden.
En in november is mijn allerliefste pap overleden,
ik zit nog zo in de rouwverwerking ...
Er komt weinig tot niets uit mijn handen.
Ben in oktober een revalidatietraject gestart in de hoop
 dat het wat beter met mijn schouder(s) zou gaan...
Helaas nog niet echt...
Heb sinds kort braces voor beide armen
 waar ik nog niet echt aan gewend ben..
Dus al met al schiet het niet echt op...
En om 2014 nog beroerder af te kunnen sluiten
 overleed eind december mijn vaders jongste zus!
Dus 2015  met alweer een afscheid
 van een dierbaar iemand begonnen!!!
Maar...life goes on....en ik ga de draad weer oppakken...
Gelukkig positief genoeg om dat te doen.
Denken jullie svp niet dat ik hier mijn beklag wil doen,
maar vind het wel zo fijn om mijn
 trouwe volgers te laten weten
waarom ik een poosje weg ben geweest! ;)
Nu flink oefenen en kijken of ik nog kan inkleuren
 met de braces om! :)
Hopelijk tot gauw!
Liefs van mij!!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Irm, wat vreselijk om dit zo te lezen. Heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. Ik hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden in het maken van kaartjes. Blij dat je positief bent ingesteld. Het komt weer goed. Ik wens je een jaar die 1000 keer beter zal zijn dan afgelopen jaar.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Irm,
    es tut mir sehr leid, daß du so schwierige und traurige Zeiten durchleben mustest. Hier in der Blogwelt habe ich dich schon vermisst, vielleicht hilft dir das "Spielen" mit unseren schönen Dingen wieder ein bißchen mehr Freude zu empfinden.
    Ich denke an dich und schließe dich fest in meine Arme
    Alles Liebe
    Marita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm