donderdag 22 januari 2015

Hallo allemaal,
Lieve Marita en Monique,
dank jullie wel voor jullie lieve bbtjes!
Nou...mijn eerste kaart van 2015 is een feit!
De afbeelding van Tilda is al een hele poos geleden
 ingekleurd met Copic Markers door mijn dochter Michelle.
Aangezien ik zelf nog niet aan het inkleuren ben
vanwege mijn arm was dit wel ff gemakkelijk.
( Ga dit wel heel snel weer proberen hoor!!! )
Dus hoefde ik alleen maar te stansen en te plakken.
Heb de allernieuwste mallen van Noor! erop verwerkt.
Wat zijn ze weer mooi hè :)
Het papier is van Maya en ik had nog wat restpapier 
wat ik er ook op verwerkt heb.
Wens jullie een fijne avond!


4 opmerkingen:

  1. Nou Irm, je eerste kaart van dit jaar is prachtig geworden. Alle goede dingen komen langzaam zeggen ze. Komt allemaal goed.
    Fijn weekend alvast.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Irm,
    deine Karte ist wunderschön geworden. Alles: Motiv, Coloration, Papier, und Ausstanzungen paßt ganz prima zusammen. Ich freue mich, dass du wieder "da" bist.
    Alles Liebe
    Marita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig weer ,lekker vrolijk, mooi papier en met die bloemen is het echt super, lief afdrukje mooi ingekleurd, prachtig geheel. En heel veel beterschap met je arm. Niet forceren hoor, rustig aan Irm! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi kaartje mooi gekleurd en zeker mooie mallen van joy

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm