vrijdag 22 augustus 2014

Happy Birthday!!!.....


Hallo,
Voor mijn vriendin Judith vandaag een pillowbox 
gemaakt van Dutch Doobadoo.
Ik vond het wel een gefriemel...
Mijn vingers werken natuurlijk niet zoals het hoort en
dan merk ik toch dat de motoriek dan toch
wel te wensen overlaat! 
Wat ik lastig vond was om de rondingen
 mooi te krijgen aan de beide zijkanten.
Ondanks dat ik het goed gerild heb.
Maar goed...het cadeautje kon er even goed 
 in en daar ging het uiteindelijk toch om!
Alhoewel ...als ik eerlijk ben,
 was het niet helemaal naar mijn zin.
Om het wat persoonlijker te maken 
heb ik er een fotootje opgeplakt.
En natuurlijk weer diverse stansen gebruikt.
Fijn weekend!!!

3 opmerkingen:

  1. Een heel persoonlijk cadeautje mét een cadeautje...:-)
    Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gaby, ook jij bent een van mijn trouwste volgers! Leuk!!! Fijn weekend!
      Groetjes, Irm

      Verwijderen
  2. Hallo Irm,

    Ik vind het een schitterend doosje heel mooi gemaakt en het is altijd leuk om iets te krijgen wat zelf gemaakt is speciaal voor jou en wees niet te streng voor jezelf als de vingers niet willen dan houd het op .

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm