donderdag 21 augustus 2014

Happy Anniversary !!!.....


Hallo,
Allereerst bedankt voor jullie lieve
 berichtjes bij onderstaande kaarten.
Ook vandaag nog een kaartje ZONDER afdrukje :)
De mooie shape mal Rose van DD hiervoor gebruikt.
Verder wat Joy/Noor!, MD, Doohickey en MFT.
De leuke postzegel én tekst natuurlijk ook van Noor!.
Het mooie rozenhart komt van Pinterest!
Ik heb deze kaart voor mijn vriendin
 Mariëtte en haar hubbie gemaakt voor hun trouwdag.
Moest 'm alleen nog posten...op mijn blog natuurlijk ;)
Fijne dag allemaal!!!

3 opmerkingen:

  1. mooi deze kaart weer leuke details er op

    mooie mal gebruikt

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi modelletje kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel!!! Ja super leuke mal is dit!!!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm