dinsdag 14 januari 2014

Voor *Oma*


Hallo allemaal,
Dit is mijn laatste kaart voor mijn oma...
Ik had 'm zo graag nog gepost.
Maar helaas... zij is niet meer.


Wij vinden geen woorden om haar te zeggen
hoe wij haar zullen missen, allemaal
Het diepste gevoel is moeilijk uit te leggen
het hart spreekt een niet te spreken taal
Dit sterven is zo moeilijk te verwerken
haar leven was ons zoveel waard
Het liefste wat wij hadden
blijft in ons hart bewaard!

 Lieve lieve Oma 
 Voor altijd in ons hart!!!
xxx


7 opmerkingen:

  1. Bij deze gecondoleerd Irm ...hoop dat ze haar kaart vanuit daarboven wel nog even kan bewonderen...vast wel.. veel sterkte de komende tijd... :( :( :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondeleerd! Ze had hem vast en zeker mooi gevonden!
    Heel veel sterkte.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze had deze kaart vast heel mooi gevonden irm

    heel veel sterkte er mee

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt!
    Gecondoleerd met het verlies en ik wens je veel stekte toe.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Irm,
    Mijn oprecht en diep medeleven. Dat het zo snel gegaan is. Ik wens jou en je familie héél veel sterkte, het zal niet makkelijk zijn.
    Het is een prachtcreatie die haar zeker eer aandoet.
    Dikke knuffel,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel voor jullie medeleven! Altijd fijn!!! Liefs, Irm xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gecondoleerd Irm en heel veel sterkte gewenst groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm