dinsdag 21 januari 2014

Inkleuren met Pan Pastel.....


Hallo,
Vandaag laat ik jullie mijn eerste
 met Pan Pastel ingekleurde digi zien.
Mijn vriendin Mariëtte heeft een paar dagen bij mij gelogeerd.
En ze had haar "Pannetjes" mee naar hier genomen.
Het is wel even wennen....maar wat is het gaaf
 om daar mee in te kleuren.
Ik moet nog wel het eea leren...de fijne kneepjes... ;)
En nu maar hard gaan sparen
 voor de pannetjes aan te schaffen.
Ik heb een Bestie ingekleurd...vond ik om te beginnen wat 
makkelijker omdat de oppervlakjes wat groter zijn.
En zoals jullie gewend zijn...
weer wat leuke malletjes en een achtergrondstempel.
De volgende dagen post ik nog meer Pan Pastel kaarten.
Jammer dat Mariëtte weer naar huis is.
Het was beregezellig...
Alle dagen draaide het vooral alleen maar 
om onze gezamenlijke hobby!!!
Ik wens jullie een fijne avond en tot de 
volgende post!

1 opmerking:

  1. heerlijk zo samen aan de hobby en met pan pastel inkleuren

    ik weet dat het erg leuk is om te doen heb ook nog geen cursus er mee gehad maar zelf geprobeerd ook die van jou is mooi geworden irm het inkleuren en kaartje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm