zondag 1 december 2013

Me & You.....


Hallo,
Vandaag heb ik eindelijk het Hangslot Hart 
van Let's Get Bizzee gemaakt.
Ik had deze gewonnen op FB met de kaart van de maand.
Erg leuk ook om dit te maken.
Het papier is van Graphic 45 en K & Company.
Verder heb ik de honingraat en de kleinste  
butterflies van Dutch Doobadoo gebruikt.
Natuurlijk mochten de Buckles en de mooie grote vlinder 
van Noor!Design ook niet ontbreken!
Ik heb deze keer ook weer "old school"gestempeld.
Rondom het hart heb ik kant gedaan.
Fijne avond en tot de volgende blogpost!!!


2 opmerkingen:

  1. Hallo Irm,
    Wegens druk - lees TE druk - had ik helemaal geen tijd meer om op bezoek te komen, maar nu heb ik mijn vertrouwde laptopje terug en lukt het me wel weer.
    Je handtekening staat er weer op,zie ik, alleen moet dat verbodsteken nog weg. Ik zal er mij nu zeker over buigen, beloofd.
    Wat een mooi hartje met G45 en K&C heb je gewonnen en gemaakt. Leuk hoor.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Irm,

    Wat een leuk hart heb je er van gemaakt.
    Ziet er weer super uit hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm