zaterdag 30 november 2013

Canvas Christmas eve Edwin


Hallo,
Vandaag heb ik een canvas gemaakt.
Het was eigenlijk de bedoeling een kerstkaart 
hiervan te gaan maken,
maar het viel een beetje groter uit :)
Tja, ik wilde al deze stempels en mallen gebruiken
 en kwam tot de conclusie
dat het dan wel een hele grote kaart moest gaan worden.
Ach een canvasje is ook nooit weg!
Erg leuk om met de Dutch Doobadoo mallen te werken.
Deze keer heb ik ingekleurd met de Spectrum Noir's.
Kleurt toch heel anders dan de Copic Markers vind ik.
Fijn weekend allemaal!

1 opmerking:

  1. Wat een schattige creatie met die mooie afbeelding, lieve kleurtjes heb je gebruikt, helemaal leuk weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm