zaterdag 25 augustus 2012

Verjaardagskaart


Wat maak je voor iemand die 85 jaar word.
Iets met niet te veel poespas had ik al besloten.
Een tijdje geleden heb ik een hele stapel papier 
met allerlei mallen geĆ«mbost en 
ze al op kaarten geplakt.
Altijd makkelijk,heb je voor een snelle kaart
 dan ook iets vlug bij de hand :)
Dus heb ik wat Doohickey's gestanst en op de ene tag een afbeelding ( Crafty Individuals)gestempeld 
en op de andere een foto van de jarige afgedrukt.
Op de doiley 85 en happy birthday gestempeld.
De bloemetjes en takjes moesten er wel bij vond ik.
Dit was een echte quick one! :)
Bedankt weer voor het langs komen!

Zoals jullie wellicht zien heb ik een nieuwe  banner,
deze is ontworpen en gemaakt door mijn vriendin Marij.
Ik vind 'm zelf super!
Nogmaals bedankt,Marij xx



3 opmerkingen:

  1. Maar wel een mooie quick one.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww....een mooie en heel persoonlijke kaart. zeker weten dat ze hier blij mee zal zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks mis mee met kwikkie, heel mooi ! Heel leuk idee hoe je die foto verwerkt hebt, samen met die andere tag. Je zou kunnen denken dat die dan een foto is van toen die dame jong was. ;-)
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm