donderdag 2 augustus 2012

Friends Love


Mijn vriendin Mariette heeft samen met haar dochtertje Imke een paar dagen bij ons gelogeerd.
Mariette is inmiddels ook besmet met het kaarten-maak virus : )
Dus zijn wij heerlijk een paar uurtjes gaan shoppen in Hellevoetsluis bij Gunter.
Toen we thuis waren moesten natuurlijk de nieuwe aankopen meteen gebruikt worden.
Zij heeft nu dus ook de Distress Markers en we hebben wat af geoefend hoor,
voordat het naar onze zin was.
Ik heb deze kaart met Tilda loves Flowers gestempeld en met de Distress Markers ingekleurd.
Ben nog niet helemaal tevreden over het gezichtje. Maar óók ik blijf oefenen :p
Het papier komt uit een kerstblokje van Glitz.
Verder heb ik het hekje van Tim Holtz gebruikt,lint, een love en hartjes brad en Friends tekst( Dress it up)
Wat takjes van Crealies en wat bloemetjes.
Het hoekje met de Love tekst is een stempel van PSX.
En de dagen zijn omgevlogen, jammer dat leuke dingen altijd zo snel voorbij zijn!
Het is in ieder geval voor herhaling vatbaar!!!
Bedankt weer voor je bezoekje en bbtje!
Groetjes, Irm

2 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Irm,en je weet het hè we blijven oefenen,ik kan ook nog niet perfect kleuren(heb ook nog nooit een cursus gevolgd).Oefening baart kunst zeggen ze toch?Ik vind hem helemaal super.

    lieve groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind hem super gekleurd hoor!!
    De rest heb je ook leuk aangekleed.
    Nou ik ben eruit hoor heb geen distressmarkers want ik kan met mijn handen niet vlug genoeg meer werken en hou het kekker bij de copics en mijn potloodjes.
    Hihi dan hoef je niet te haasten voordat het ingetrokken is.
    Meid oefense verder hoor!!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm