maandag 11 juni 2012

Tildas Princess Horse


Op verzoek (van een collega van Arno) heb ik deze kaart gemaakt.
Hij is voor zijn vrouw
Door gekregen: zij houdt van paarden en de kleur paars!
Tja en daar zit je dan :)
Amper iets hebben van paarden en zelf ook niet zo voor het paarse!!!
Maar uiteindelijk kwam ik deze Magnolia tegen en heb mijn paarse tinten van de Copics maar eens tevoorschijn gehaald.
En dit is 'm dus geworden. Het papier is van Basic Grey, Sugar Rush.
Ook daar heb ik even naar moeten zoeken!
Verder heb ik een Spellbinder  en een Magnolia stans gebruikt.
Wat bloemetjes, takjes en een brad.
Bedankt weer voor het kijken!
Groetjes, Irm




4 opmerkingen:

  1. Hoi Irm,
    Wat een mooi kaartje! Het paard is prachtig ingekleurd hoor! Was vast niet gemakkelijk!
    Groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk kaartje! Zal ze vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje.
    Helemaal gelukt met de kleur paars en een paard.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw irma

    ik vind hem prachtig geworden

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm