zondag 10 juni 2012

Home Tweet Home


Terwijl de meeste mensen gisteravond
 naar het voetbal zaten te kijken,
 ben ik lekker aan de slag gegaan met dit kaartje.
Mijn ouders zijn binnenkort 51 jaar getrouwd
  en toen ik dit koppeltje zag,
 wist ik meteen dat deze op mijn kaart moesten komen.
Het papier is afkomstig uit de paperpad Spring Feast van Mindy Terasawa
De stempel is van Mo Mannig, BirdieCopple.
Ook weer ingekleurd met de Copic  Markers.
Verder heb ik wat stansen gebruikt en
 de tekst stempel is van PSX
Strikje erop en ik vond dat ie klaar was!
Leuk dat je weer langs komt
Bedankt voor het kijken!
Groetjes, Irm

3 opmerkingen:

  1. Leuk,wat een lief plaatje. Mooi geheel van gemaakt!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje en wat bijzonder, je ouders 51 jaar getrouwd!! Proficiat hoor, geniet nog maar heerlijk van ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje en gefeliciteerd Gr. Manon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm