zondag 26 februari 2012

Old Magic Book You've Stolen my Heart


Eigenlijk wilde ik dit op Valentijnsdag al posten,maar helaas door minder leuke omstandigheden heb 
ik het maar naar later uitgesteld.
Toch wilde ik het jullie graag laten zien.
Toen het MI magazine bij ons op de mat viel vonden Michelle en ik het erg leuk om dit te gaan maken.
Michelle gaat haar Old Magic Book ook nog posten.
De stempels zijn van de Sweet Crazy Love Collection.
Ik heb ze met de Copic Markers en sommige dingen met Distress Inkt ingekleurd.
Verder heb ik  de Book Covers van Tim Holtz en de Vintage Life Background gebruikt.
Ik heb er ook nog een stans vanTim Holtz, lint en bloemetjes op verwerkt.
Ik vond het een super leuk project om te maken.
Complimenten voor Monique Lokhorst!
Bedankt weer voor het kijken en nog een fijne zondag!
Groetjes, Irm

10 opmerkingen:

  1. Wauw, wat ziet dat er ontzettend mooi uit.
    Prachtige details heb je er in verwerkt, dit verdient toch wel een ereplekje in je kast.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wauw, wat is dit leuk zeg! Prachtig gemaakt, echt een pronkstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat leuk gemaakt! Heel mooi!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Irm, Leuk dat je ff langskwam op mijn blog,
    Was ook allang niet meer de "zeeuwse"Blogkant op gegaan":0)
    Leuke kaarten heb je weer gemaakt en dat met allerlei tegenslagen, chapeau hoor!
    Hoop dat je het een beetje hebt kunnen verwerken.
    Ik zie je beslist op het ArtSpecially Event!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. irma

    het is een super project geworden meid heel erg mooi

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf, wat een super mooi project! Heel veel mooie details.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat een prachtig project!En inderdaad stansen doen wonderen :)
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, een erg leuk project joh, ik had het ook gezien, hij is goed gelukt zeg. Complimenten voor jou ook hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende creatie Irm.Heel erg leuk,toppie.

    Groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeit, die ligt hier ook nog bijna af....

    Die van jullie is wel erg leuk geworden, een leuk valentijnsproject, wat prima op andere momenten gegeven kan worden. Het basis werk is wel erg leuk om te doen hè. Er staat trouwens wel vaak leuke inspiratie in de Magnolia Ink.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm