donderdag 2 februari 2012

Down Under Tilda


Na een verdrietige week, de draad zoals men dat zo mooi zegt, 
maar weer opgepakt en
dit kaartje gemaakt.
Wat een onwijs leuke stempel is dit.
 Ik had van Cora G. hier een paar afdrukjes van gekregen.
Waarvoor mijn grote dank :)
Ik heb de afbeelding weer met de Copics ingekleurd.
Verder de Eline's Vintage stempels voor de postcard en
de banner van Magnolia
Bon Voyage gebruikt.
Het achtergrondpapier heb ik van internet.
Verder  wat bloemetjes etc. om het kaartje af te maken.
Bedankt weer voor het kijken en jullie leuke bbtjes!
Groetjes, Irm

8 opmerkingen:

  1. Heel gaaf, wat een mooie kleuren!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt, en wat een geweldige stempel is dat zeg.
    Leuk ook dat postkaartje eronder, past echt perfect bij de stempel.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje irma

    ja het post kaartje past zeker perfect er bij

    ik heb de stempel ook in mijn bezit hij is zo gaaf

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart en mooi afgewerkt
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje! Vind die stempel super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje mooie kleuren en ik vind je stempel prachtig ingekleurd!
    Sterkte met alle verdrietige dingen!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart geworden.
    Sterkte met de draad weer opnemen,het maken van een kaartje kan daar erg goed bij helpen.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje weer Irma, heel mooi gemaakt met erg toepasselijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm