woensdag 25 oktober 2017

Hallo .....

Hallo allemaal,
Na een hele poos niks meer gepost te hebben hier dan eindelijk weer iets van mij.
Het is niet heel veel maar vind het toch leuk om te laten zien!
Dit geboortekaartje gemaakt voor onze kleinzoon!!
Die inmiddels al weer een paar maanden oud is!
Dit mini album gemaakt met het SCR@P stencil 
ter ere van het 25 jarig huwelijk
 van mijn neef Rob en zijn vrouw Nancy
Met de DD mal een verjaardagskaart voor onze schoonzoon Jelle gemaakt!!
Ik wilde eens een keer geen mand cadeau geven,
 dus leek het me leuk om een luiertaart te maken.
Marc en Antje wilden graag kleren hebben 
voor hun dochtertje Giulia.
Tussen de luiers en de knuffels heb ik de kleertjes
opgerold er tussen gestoken.
Als basis heb ik vierkante lage doos gebruikt 
en daar een heerlijk dekentje onderop gelegd.
Ziet er dan net iets meer aangekleed uit vind ik. 

Fijne dag allemaal en wie weet tot snel!!
xxx




1 opmerking:

  1. Nou ik wil niet veel zeggen maar stilgezeten heb je niet! Wat een prachtige creaties heb je gemaakt. Dat is echt genieten van de foto's.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm