dinsdag 13 december 2016

Day 1-7 Days of Christmas.....

Hoihoi,
Ik doe mee aan de 7 Days of Christmas van 
Tiets' Creatieve Wereld.
Deze Tag is van dag 1!
De opdracht was:
Maak een Tag in niet traditionele kleuren.
Ik heb voor bruin en blauw gekozen.
Het papier is van Maja Design.'
De afbeelding van Studio Light.
Een touwtje en wat zilverkleurige kralen.
En wat stansen van Noor!Design en
de poinsettia van  Magnolia Doohickey.
Tag 2
Tekst gebruiken

Tag 3
Traditionele kleuren

Tag 4
Plaatje gebruiken

Tag 5
Witte Tag

Tag 6
Kies van een bingo kaart
Rose-kraft-stempel

Tag 7
kaarsen

Ik vond het erg leuk om mee te doen!
Aanvulling volgt op deze post!!
Fijne avond!
xxx

5 opmerkingen:

  1. Schitterende tag!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Super gaaf gemaakt, heel mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pure Titanium Earrings - The Tithy World of Men
    You can wear titanium earrings studs most of these earrings. These earrings titanium ring come with seiko titanium watch a gold strap which titanium wedding bands is approximately 50 cm. · The titanium exhaust tubing earrings are similar in shape to the

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm