dinsdag 15 november 2016

Pluk de Dag!!.....

Hoihoi,
Deze geweldig leuke Card Art Cookie Jar van DD heb ik voor 
een vriendin gemaakt die deze mal ook heeft.
Ze wilde graag een voorbeeld hebben.
Zelf is zij niet in het bezit van een computer/laptop,
en kan dus dan ook geen voorbeelden zien.
Meestal maak ik dan iets voor haar!
Het papier komt vanuit een Pools paperpadje.
Erg leuke velletjes zitten er in.
Natuurlijk mochten de aardbeitjes van Noor!Design 
niet ontbreken net zoals Strawberry Yummy Tilda van Magnolia,
die ik na een hele lange tijd niet kleuren,
 met de Copics heb ingekleurd.
Vond de Pluk de Dag tekststempel hier wel bij passen!
Fijne avond!!

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm