woensdag 9 december 2015

Hoera...een jongen!!!.....

Hallo allemaal,
Wij hebben er weer een nieuw familielid bij!
Lars!!! Leuke naam!
Natuurlijk wilde ik graag een zelfgemaakt
kraamcadeautje geven.
Na even denken heb ik een kubus geschilderd en beplakt.
Ik had wat foto's doorgestuurd gekregen
 en die heb ik natuurlijk gebruikt.
Verder heb ik wat dingen van het
 geboortekaartje erop verwerkt 
nadat ik het ingescand en
verkleind had.
Het mooie Maja Design papier natuurlijk gebruikt.
En met wat leuke stansen het geheel opgeleukt!
De kubus viel erg in de smaak!
Hier nog een foto van Lars samen met zijn papa.
Ik kwam nog een mal tegen van het schaapje.
Volgens mij van de Cuttlebug.
Had nog rubber liggen,ook wel weer eens leuk!
En de Magnolia vlaggenlijn en DD fopspeen 
maakten het weer af.
Fijne dag!
xxx

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm