woensdag 22 oktober 2014

Hoera, een jongen!!!.....



Hallo,
Welkom Astrid!
Leuk dat jij mij gaat volgen.
Eindelijk weer eens heerlijk ingekleurd met Sennelier!
En natuurlijk toegepast wat ik bij Jolanda de Ronde
 van 't Scraphuis geleerd heb.
Het moest een speciale kaart worden, dus heb ik
 2 stempels ingekleurd.
Heel veel meer kan ik er niet over zeggen.
Het kindje moet nog geboren worden :)
Ik heb allerlei papier gebruikt.
En zoals jullie gewend zijn van mij:
Heel veel mallen.
Het was weer leuk om deze kaart te maken!!!


4 opmerkingen:

  1. Wauw Irm wat een beauty heb je weer gemaakt met al dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een herlijke kaart en zoveel om te zien je kunt blijven kijken en ziet steeds weer iets anders.
    Mooi gekleurd.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf, zo mooi en schattig!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Irm,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm