maandag 16 juni 2014

Vaderdag.....


Hallo,
Voor mij deze keer een moeilijke opgave 
om een kaart voor Vaderdag te maken.
Mijn vader is ernstig ziek en wetende dat het waarschijnlijk
 de laatste kaart is die je voor hem maakt,
maakt het best wel even lastig.
Dit keer dus geen stoere mannenkaart,
maar een lieve zorgende afbeelding.
Tilda is ingekleurd met Sennelier.
Vind het echt leuk ook om daarmee
in te kleuren!
Heb weer wat mallen en leuke
 letterstempels erop verwerkt.
Ook bij deze kaart wilde ik het rustig houden.
En weer het Maja papier gebruikt! :)
Blijft toch echt mijn favoriet!
Aangezien het niet zo'n mooie dag is
ga ik vanmiddag heerlijk wat freubelen.
Wens jullie een hele fijne dag!



4 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje !!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lief kaartje.
    Kan me indenken dat je vanwege deze reden het nog moeilijker vond om een kaartje te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een mooie, vrolijke en fleurige kaart ervan gemaakt hoor gezien de situatie! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm