maandag 3 maart 2014

A Butterfly came......

Hallo,
In het weekend aan deze kaart begonnen.
Heb een DD mal gebruikt.
Het egeltje, 
 van Crafter's Companion,
met Distress ingekleurd.
Weer een heleboel Noor!- en 2 Tim Holtz mallen
op de kaart verwerkt.
Ik hoop dat de kaart op tijd aan komt
naar het verre ........ ;)
Gezellig met ons mam zitten
te fröbelen deze dagen.
Ook zij heeft een kaart gemaakt.
Made by ons mam!
Ik vind 'm super leuk !!!
Mijn ouders hebben een weekje bij ons gelogeerd.
Even bijkomen van alle malheur.
Nu weer een klein beetje energie voor het volgende!
Fijne avond en tot de volgende blogpost!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Irm, je hebt het prachtig gemaakt, ook de kaart van je moeder is erg leuk geworden. Wat is dat toch gezellig als je zo'n creatieve familie hebt.
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Irm,
    Kaartje was schitterend op tijd en veeeeeeeeeeeel mooier in het echie !
    Ik vind het zo lief dat je aan me dacht. Dank je wel, lieve Irm.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi irm

    en leuk samen met ma freubelen doen we hier ook om de twee week

    leuke mallen van dutch doobadoo he heb er ook een aantal van

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm