zondag 4 augustus 2013

Feest!!!.......


Hallo,
Welkom aan mijn nieuwe volgers!!!
Ter ere van het 9 jarig bestaan van kaarten-maken-met-tiets 
mochten wij een gratis Digi van Sherri Baldy 
bij de club downloaden,
met de verplichting om hier natuurlijk
 een kaart mee te maken.
Deze digi heeft Sherri speciaal voor Tiets gemaakt!!!
Ik heb het Bestie afdrukje met de Copic Markers ingekleurd.
Heb het altijd mooie Maja Design papier gebruikt.
En natuurlijk ook weer veel Dies gebruikt.
De mooie vlinderrand en het leuke vlaggenlijntje kreeg ik 
van mijn vriendin Mariëtte opgestuurd 
met een prachtige kaart.
Zij had er wat voor mij uitgestanst!
Nogmaals dank je wel hiervoor!
Bedankt weer voor je bezoekje en je berichtje!
Fijne zondag!!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Irm, wat heb je die digistempel mooi ingekleurd! En de leuke stansjes die je kreeg, heb je er weer heel smaakvol bij verwerkt. Leuk detail, die bamboeprikkertjes.
    Fijne zondag nog en geniet.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie weer mooi ! Een prachtig begin van de dag, schitterend!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm