zaterdag 27 april 2013

Happy Birthday ......


Hallo allemaal,
Soms wacht je net iets te lang om een kaartje te maken
 en dan moet het opeens diezelfde dag nog op de post!
Ik moest er nog 2 maken...
Oeps!!!
Dus gisterochtend begonnen aan Tilda with Love cake.
Het papier is van Springtime Collection Paper Pack.
Dit zat bij het Papercraft Magazine.
Heb Die-namics, Tim Holtz en clearstamps van? gebruikt  en de tekststempel van Nicole Verkooijen.
Lintjes en fibers mochten natuurlijk niet ontbreken.
Deze kaart is voor een tante van mij 
die heel graag (en goed ! ) kookt en bakt!


Deze kaart heb ik voor een andere tante gemaakt, 
(zijn allebei 27 april jarig)
die heel graag danst!
Dus ik vond Moulin Rouge Tilda wel heel toepasselijk,hahaha!
Beide Tilda's zijn met Copics en Spectrum Noirs ingekleurd!
Heb bij deze kaart ook het mooie Magnolia papier gebruikt en weer verschillende mallen. 
Verder wat lint en een mooie tekststempel!
Om 17.00 uur had ik beide kaarten klaar 
en moest ik snel nog naar de brievenbus,
die nog niet gelicht was! Pppfffttt..Mazzel!
Bedankt weer voor je bezoekje en je leuke berichtje
Fijn weekend allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Hallo Irm,

    Wat zijn ze mooi je kaarten daar zullen de tantetjes blij mee zijn.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn weer super Irm, dus die kwam je gisteren nog snel brengen :).
    Liefs en groetjes Elna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schitterende kaarten en alles prachtig gecombineerd en bijzonder mooi afgewerkt!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards,blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooie kaartjes heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi, hi, Irm, je hebt blijkbaar een grote familie die ervoor zorgt dat jij altijd weer mag freubelen. Ze zijn heel mooi geworden.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm