zaterdag 9 februari 2013

Sneezing Tilda


Hallo allemaal,

Welkom Xan en Antoinette, gezellig dat jullie mij gaan volgen!
Terwijl overal in het land het carnaval los barst
(en wij helaas dit jaar ook niet naar het stedje van lol en plezeer kunnen gaan,omdat mijn man niet vrij is)  
heb ik vandaag een kaartje gemaakt met sneezing Tilda,
uit de with love collection, 
wat ik overigens ook heel erg leuk vind om te doen hoor!!!
Moest van mezelf een keer "felle" kleuren gebruiken.
Dat vind ik nog steeds lastig 
omdat ik toch snel weer naar mijn vertrouwde kleuren grijp!
Ik wilde in eerste instantie alleen maar het papier
  en de stempel fel van kleur hebben,
maar nadat ik allerlei witte en kraftkleurige stansen
 erop had geplakt vond ik toch
 dat er nog iets uit moest knallen.
Dus werd de bloem óók fel! :)
Tilda is met de Copics ingekleurd.
Wens jullie nog een fijne avond en tot de volgende blog post maar weer!

2 opmerkingen:

  1. Ik ken dat gevoel, altijd naar dezelfde kleuren grijpen. Aardtinten doen het voor mij ook altijd. Maar toch vind ik deze bijzonder geslaagd. En idd, die felle bloem geeft weer die extra dimensie.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm