woensdag 5 december 2012

Happy Birthday


Wat een weer...heerlijk om kaarten te maken! :)
Deze heb ik voor mijn moeder gemaakt,
 die a.s. zondag jarig is.
Aangezien zij geen pc heeft kan ik 'm
 dus makkelijk posten hier ;)
Dus even geen kerstkaart, 
maar een kaart met Tilda with corn,van de TL collectie.
Mijn moeder houdt erg van de aarde tinten,
dus was het niet moeilijk om iets van de herfst te kiezen.
Het papier  is van Maja Design en Magnolia.
Verschillende dies,houten embellie en natuurlijk mochten
 de bloemetjes niet ontbreken.
Vanmiddag moet ik dus "verplicht"binnen blijven
 en kaarten maken
 vanwege het slechte weer.LOL
Ik moet best nog veel kerstkaarten maken,
of dat gaat lukken is de vraag,
 aangezien ik nog steeds herstellende ben
 van mijn schouder.
Dus dan maar op het gemakje!
Bedankt weer voor je bezoekje en je berichtje!
Voor de sinterklaasvierders : heel veel plezier!!!
Fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Ik hou ook zo van aardse tinten. Ik vind deze weer heel geslaagd, de kleine details zoals het leuke vogeltje ...
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm