maandag 26 november 2012

Sinterklaas is jarig.....


Vanmiddag een kaart gemaakt met deze
 leuke zwarte pietjes...
We zouden bijna vergeten dat het Sinterklaasfeest er nog aan moet komen met al dat kerstgebeuren!
Ik heb de pietjes tamelijk donker ingekleurd
 met de Copic Markers,
 waarmee ik wil zeggen, niet zo heel veel schaduw.
Vond namelijk dat ze wel van de kaart af mochten knallen.
Ik heb de stans van MD, Spellbinders en TH gebruikt.
De pietjes, cadeautjes en tekst zijn van een clearlap.
Het papier komt van een naamloze blok.
De tekst Sinterklaas is jarig heb ik van internet, verkleind en uitgeprint!
Bedankt weer voor je bezoekje en je berichtje!!!

1 opmerking:

  1. Hallo Irm,

    Wat een leuk Sinterklaas kaartje heb je gemaakt.
    Heel leuk gedaan hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm