woensdag 25 juli 2012

Kan ik je opfleuren?


Wat kan een mens toch in de piepzak zitten hè!14 dagen geleden hoorde een vriendin van mij
 dat ze "iets"gezien hadden bij een onderzoek.
Dat dan je hele wereld in stort geloof ik meteen.
Nog het verlies van haar pas overleden man nog aan het verwerken 
en dan zo iets te horen krijgen is toch afschuwelijk! 
Dus ik dacht ik ga een kaart voor haar maken,maar ik werd op de een of andere manier geblokkeerd. 
Het begin had ik gemaakt maar ik kreeg het maar niet af! 
Op dat onderzoek wat zij gehad heeft volgden nog een hele reeks onderzoeken waarvan afgelopen maandag de uitslag bekend zou zijn.
En wat blijkt alles is goed!!! Er is niets gevonden! Rara... zeg ik dan.
Dus maandagavond laat het kaartje nog afgemaakt,wat een opluchting dat het allemaal goed is. En wat raar dat je dan opeens weer van alles uit je vingers kan toveren :)
Nou Els,waarschijnlijk heb je 'm vandaag wel in de brievenbus gekregen!
Dus kan ik 'm nu wel hier op mijn blog ook posten :) Bij deze!
Wens je nog heel veel gezonde jaren toe!xx
Het afdrukje (Lili of the Valley,Milly just for you) heb ik nota bene van Els zelf toegestuurd gekregen ;)   Ik heb haar  met de Copics ingekleurd.
Het papier (Birds & Flowers) en bijna alle stansjes zijn van Marianne Design.
Bedankt weer voor het langs komen en voor het eventuele bbtje!
Groetjes, 
Irm

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje, Irma! Denk dat het haar zeker opgefleurd heeft! Wat fijn dat alles goed is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje

    en ja dat heeft zeker invloed op je als je de uitslag nog niet weet gelukkig is alles goed

    en het kaartjes heeft weer een goede bestemming

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt.
    Op zulke momenten besef je maar weer eens hoe fijn het is als alles goed gaat en wat een invloed zulk vervelend nieuws heeft. Gelukkig is met je vriendin alles goed!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart geworden en gelukkig dat het goed nieuws was. Kus Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm