donderdag 3 mei 2012

Condoleance kaart


Het is al een hele poos geleden dat ik een condoleance kaart heb gemaakt. Dat zijn dan ook mijn minst favoriete kaarten om te maken. Zoals waarschijnlijk bij velen.
Deze kaart heb ik speciaal voor Els gemaakt. Zij is een enthousiaste kaartenmaakster en goede vriendin van mij, die helaas vorige week haar man heeft verloren.
Ik heb deze keer met Alcohol inkt, Stazon en Distress inkt gewerkt. 
Verder wat passende stempels gezocht en deze op de kaart(fotopapier) afgedrukt.
Het bijzondere vind ik dat je een zwart/witte stempelafdruk krijgt.
Bedankt weer voor het kijken!
Groetjes, Irm

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg, ik vind dat ontzettend knap om een condoleance kaart te maken.
    Je hebt het echt zo stijlvol gemaakt, precies goed.

    Groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je voor voor Els gemaakt.
    Ja die heeft het nog zwaar de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm