dinsdag 17 april 2012

Sewing


Gisteren heb ik deze kaart voor mijn vriendin Marij gemaakt,
die vandaag jarig is. 
Het achtergrond papier is van een Vintage blok van Action, en die heb ik geëmbost.
Verder heb ik kraft gebruikt om te stansen.
Ik had nog een restje donker blauw liggen waar ik de mini sewing room (Tim Holtz) mee heb gestanst.
De stempels die ik gebruikt heb zijn van Hero Arts, Invoke Arts,tekststempeltje van Nicole Verkooijen en de Vintage clear stamps van Eline.
De embellishments komen uit de verzameldoos ;)
Nog een paar bloemetjes om het af te maken.
Bedankt weer voor het kijken!
Groetjes, Irm

10 opmerkingen:

  1. Hij is gaaf Irm! Mooi gemaakt!

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaartje
    heb je gemaakt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Irm,
    Leuk zeg, zo te zien ben je helemaal in de "sewing" mood!
    Op de beurs was daar ook genoeg van te vinden, maar de lap van vorig jaar doet het ook erg leuk voor dit issue.
    Heb mijn kop weer op mijn "kippelijfje" staan want ik moest echt bijkomen, heb dus zonder koppie gisteren hier gelopen (LOL!)
    Alles is vandaag weer gereorganiseerd en Plien kan weer stempelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje, Irm! Die zal vast en zeker in de smaak vallen bij de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat een super leuk kaartje is dit, ik heb laatst in Den Bosch op de beurs ook allerlei van dit soort stempel en stansjes gekocht
    Heerlijk om mee te werken

    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dames in werkelijkheid is deze kaart nog veel mooier!!!
    Irm, nogmaals hartstikke bedankt voor de super mooie kaart! Groetjes Marij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart. Die valt zeker in de smaak.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke kaart irma met leuke detai,s

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow super prachtig ik hou er helemaal van deze style !!!

    fijne avond gewenst

    lieve groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm