donderdag 29 maart 2012

Happy Birthday


Voor mijn super creatieve vriendin Rian,
 die een eigen handwerkwinkel Pollewop heeft,heb ik deze kaart gemaakt.
Natuurlijk moest ik even op zoek naar een passende stempel en zoals je ziet heb ik die gevonden.
Hoe feller de kleuren hoe mooier dat Rian het vindt.
Het papier vond ik nog ergens in de verzameldoos :) Is volgens mij van 
K&Company.
Verder een leuke tekststempel, stansje/ponsje,wat bloemetjes en dit is het resultaat.
Bedankt weer voor het kijken en tot een volgende keer weer!
Groetjes, Irm

2 opmerkingen:

  1. Hoi Irm,
    Wat een leuk en vrolijk kaartje!
    Ik denk dat ze er wel erg blij mee zal zijn :)

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Irm,

    Hahahaha , moest effen mn zonnebril opzetten, weet je nog die ene workshop dat ik felle kleurtjes gebruikte, dus dit is geen Irm kaartje, maar ik vind m natuurlijk wel super leuk he, met al die felle kleuren.
    Liefs en groetjes Elna.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm