vrijdag 13 januari 2012

Tilda loves Flowers

 

De kaart waar ik woensdagavond laat aan begonnen ben is nu pas af.
Ik heb namelijk de nieuwe Cricut Expression 2 gekregen.
En ja,daar moest ik mij, samen met Michelle, even in verdiepen :)
Deze stempel is van de nieuwe Magnolia Sweet Crazy Love Collection.
Ik heb Tilda ingekleurd met de Copics.
Het papier is van Basic Grey,Marjolaine Paper Pad.
 De tekststempel is er een van Hero Arts.De achtergrondstempel op kraftpapier is van PSX.
Verder wat flowers,brads,lint en wat pearls er op gebruikt.
Bedankt voor het kijken en tot blogs!
Groetjes, Irm

7 opmerkingen:

  1. irma

    wat een plaatje super mooi dat boeket bloemen er bij en deze tilda ja is een must have dus ook in mijn bezit

    een nieuw aparaat vraagt even aandacht inderdaad

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje
    heb je gemaakt!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Irm, en een nieuwe cricut, ook eerruug leuk!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prachtig kaartje!
    Leuk zo met die gescheurde randen....
    En wat leuk dat je een nieuwe Cricut hebt, kan de 2 meer dan de 1?
    ik heb de Expression 1;-)
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk kaartje!! Leuk zeg het gescheurde papier, super!!
    Gaaf dat je de cricut 2 hebt gekregen!!! Veel plezier ermee! Lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een superleuk kaartje!! Mooie kleuren heb je gebruikt! En wat gaaf dat je de Cricut Expression 2 hebt! Veel plezier er mee!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kado zeg, daar kun je weer mooie creaties mee maken.
    Deze kaart is weer een PLAATJE!

    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm