donderdag 8 december 2011

Under the Mistletoe


Hallo allemaal,
Na weer een hele poos afwezig te zijn geweest in blogland,dit doordat ik  nu aan beide armen een tennis/golfelleboog heb en natuurlijk een schouder die maar niet wil herstellen,heb ik uiteindelijk toch maar weer wat papier en Copic Markers in mijn hand genomen.
Dit is het uiteindelijke resultaat!
De stempel is van Stampavie, Mice under the Mistletoe.
Het tekststempeltje is van Nicole Verkooijen.
Verder heb ik wat Dies gebruikt en het prachtige papier van Maja Design,
Vintage Winter.
Natuurlijk wat leuke bloemetjes en een stukje kant.
Leuk dat je weer naar mijn creatie komt kijken!
Groetjes, Irm

4 opmerkingen:

  1. leuke/vrolijke kaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie op mijn blog en wat heb je een prachtig kaartje gemaakt zeg. vervelend van je schouder en armen zeker als je zo creatief bent. Aan dit kaartje is het niet te merken hoor. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattige muisjes zeg. Wat een sweeties!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm